Reünie

Scouting St. Michiel & Lioba uit Harlingen bestond in 2020 alweer 75 jaar! Reden voor een dik feestje! Door corona helaas vertraagt, maar de reünie… die gáát er komen! Namelijk op 9 september 2023. Na de Open Dag van alle Scoutinggroepen in Harlingen wordt het huidige clubhuis omgetoverd tot een ware ontmoetings-, reünie- en feestlokatie. Lees hier alles door voor meer infomatie of schrijf je direct in onderaan deze pagina!

Programma en logistiek

We hebben een leuk programma samengesteld met veel ruimte voor gezelligheid, ontmoeting en praten over vroeger. Natuurlijk een terugblik op vroeger door archivaris en verzamelaar van de groep Henk van der Heide, videofragmenten, activiteiten-op-zijn-scouts, een enerverend avondprogramma en een feestje. Dit alles wordt natuurlijk ondersteund door een hapje en een drankje, vormgegeven in een modern foodtruckfestival op zijn scouts.

Kijk op de pagina programma voor het overzicht van het programma per tijd. Kijk op de pagina wie wat waar voor een overzicht van logistieke zaken en een overzicht van de mensen die zich al hebben opgegeven.

Nieuws en actualiteiten

Like de Facebookpagina of volg de insta van de reünie, dan blijf je op de hoogte van al het actuele reünienieuws, zie je terugblikken naar vroeger en ontmoet je misschien wel andere oud-scouts uit jouw tijd! Vanzelfsprekend mag je meer mensen uitnodigen die bij de groep zaten! Dan proosten we binnenkort met alle mensen waarmee je vroeger rond het kampvuur zat!

Inschrijven

Om deel te nemen verstuur je onderstaand formulier naar de reüniecommissie. Hiermee kunnen we rekening houden met dieetwensen en allergieën, maar ook eventuele vragen beantwoorden via de mail. Tezamen met je betaling is je inschrijving compleet.

Het is dus belangrijk dat je het formulier invult en ook verzendt.

Naam
Parkeerplaats nodig?
Voorkeur voor eten
Ik geef toestemming dat media gebruikt mag worden voor de website